VÝMĚNA ZBOŽÍ

Nesedí? Nevadí!

Nesedí Vám správně velikost? Rádi Vám ji zdarma vyměníme.

V rámci služby Výměna zdarma Vám vyměníme zboží z Vaší objednávky za jinou velikost. Dopravu zboží Zásilkovnou k nám i dopravu Zásilkovnou s vyměněným zbožím zpět k Vám tak budete mít zdarma.

Společně s Vaší objednávkou v balíčku přijde štítek na Zásilkovnu, přes kterou nám můžete zboží na výměnu poslat zpět zcela ZDARMA. Stačí zboží bezpečně zabalit a na balíček nalepit štítek na Zásilkovnu přiložený k Vaší objednávce. Balíček pak stačí zanést na nejbližší pobočku Zásilkovny (na Slovensku Zásielkovňa). Zásilkovna nám balíček pošle zpět. Na Zásilkovně nebudete nic platit. Zásilkovna standardně nevydává potvrzení o převzetí balíčku, ale na Vaši žádost Vám ho vydají.

Pokud chcete zároveň nějaké zboží i vracet, pošlete, prosím, vše v jednom balíčku.

Výměnu zdarma přes Zásilkovnu nebo Zásielkovňu můžete využít i v případě, že jste měli původně jinou dopravu. Pobočky Zásilkovna.cz najdete zde, pobočky Zásielkovňa.sk najdete zde.

Dbejte prosím na to, aby bylo zboží s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené.

Nezapomeňte nám také, prosím, napsat do emailu za jakou velikost si přejete tu stávající vyměnit a pokud i zároveň nějaké zboží vracíte a platili jste zboží na dobírku, napište nám také číslo účtu, na který Vám můžeme vrátit peníze.
Pokud jste platili online kartou, vrátíme Vám peníze zpět na kartu.
Pokud jste platili bankovním převodem, vrátíme Vám peníze zpět na stejný účet, ze kterého nám platba přišla.
Výměnu i vrácení peněz se snažíme provést co nejdříve, zpravidla do 7 dnů od obdržení balíčku.

Kvůli nárůstu množství výměn a administrativní zátěže bohužel nejsme schopni nadále výměny řešit individuálně jako dříve. Pokud máte zájem o jiné zboží, prosíme Vás o vytvoření nové objednávky přes náš e-shop a standardního vrácení zboží zdarma přes Zásilkovnu (viz níže).

Z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky. Děkujeme za pochopení.

Pokud nechcete posílat zboží přes Zásilkovnu ne Zásielkovňu, zašlete ho prosím na adresu:

Radim Hejný
Green butik
Zarámí 92
760 01 Zlín

Vrácení zboží

Nesedí? Nevadí!

Vždy se může stát, že Vám i ten sebelepší střih zrovna nepadne. Chceme, abyste byli s našim oblečením maximálně spokojeni a víme, jak je někdy obtížné vybírat oblečení přes internet. Proto jsme udělali vracení nesedícího zboží co nejjednodušší.

Společně s Vaší objednávkou v balíčku přijde štítek na Zásilkovnu, přes kterou nám balíček můžete poslat zpět zcela ZDARMA. Pokud budete chtít Vaši objednávku nebo její část vrátit, stačí zboží zabalit a nalepit na balíček štítek přiložený k Vaší objednávce. Balíček pak stačí zanést na Vaši nejbližší pobočku Zásilkovny (na Slovensku Zásielkovňa). Všechny pobočky nalezne zde. Zásilkovna nám balíček během asi 3 pracovních dní pošle zpět. Na Zásilkovně nebudete nic platit. Zásilkovna standardně nevydává o převzetí balíčku žádné potvrzení, ale na Vaši žádost Vám ho vydají.

Vrácení zdarma přes Zásilkovnu nebo Zásielkovňu můžete využít i v případě, že jste měli původně jinou dopravu. Pobočky Zásilkovna.cz najdete zde, pobočky Zásielkovňa.sk najdete zde.

Dbejte prosím na to, aby zboží bylo s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené.

Pokud jste platili zboží na dobírku, napište nám prosím také číslo účtu, na který Vám můžeme vrátit peníze.
Pokud jste platili online kartou, vrátíme Vám peníze zpět na kartu.
Pokud jste platili bankovním převodem, vrátíme Vám peníze zpět na stejný účet, ze kterého nám platba přišla.
Peníze vracíme v co nejkratší možné době. Zpravidla do 7 dnů od doručení vráceného zboží.

Z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky. Děkujeme za pochopení.

Lhůta pro vrácení zboží je 14 dnů od obdržení Vaší objednávky. Prosíme Vás o dodržení této lhůty. Děkujeme Vám za pochopení.

Pokud nechcete posílat zboží přes Zásilkovnu, zašlete ho prosím na adresu:

Radim Hejný
Green butik
Zarámí 92
760 01 Zlín