Výměna zboží

Moc se omlouváme, ale z technických důvodů bohužel nemůžeme provádět výměnu zboží.

Pokud potřebujete zboží vyměnit, prosíme Vás o klasické vrácení zboží (viz níže) a o vytvoření nové objednávky přes náš eshop.

Výhodou je, že nemusíme čekat na vrácené zboží a můžeme Vám novou objednávku poslat ihned, jakmile je to možné.

Vrácené zboží se snažíme zpracovávat co nejrychleji a díky tomu peníze vracíme zpět rychleji než kdy dřív (v řádu několika málo dnů od příjetí vratky), abychom Vám je neblokovali na Váš další nákup (výměnu).

Děkujeme Vám za pochopení a za Váš nákup.

Vrácení zboží zdarma

Nesedí? Nevadí!

Vždy se může stát, že Vám i ten sebelepší střih zrovna nepadne. Chceme, abyste byli s našim oblečením maximálně spokojeni a víme, jak je někdy obtížné vybírat oblečení přes internet. Proto jsme udělali vracení nesedícího zboží co nejjednodušší.

Zboží, které chcete vrátit stačí bezpečně zabalit a do balíčku přidat vyplněný formulář o vrácení/výměně zboží, který naleznete ve Vašem balíčku. Případně ho můžete stáhnout zde.

Balíček pak stačí zanést na nejbližší pobočku Zásilkovny a tam sdělit kód 94970524.

Zásilkovna nám balíček díky tomuto kódu pošle zpět. Na Zásilkovně nebudete nic platit. Zásilkovna standardně nevydává potvrzení o převzetí balíčku, ale na Vaši žádost Vám ho vydají.

(Některé pobočky (je jich minimum) bohužel nemají s touto službou dost zkušeností a mohou Vám tvrdit, že takto nefunguje. Můžete je požádat o zavolání na infolinku Zásilkovny, kde pracovníkům vysvětlí, jak mají postupovat. Pokud na takovou pobočku narazíte, moc se Vám omlouváme za komplikace. Pokud nám sdělíte např. do emailu název pobočky, Zásilkovna bude pracovat na nápravě a na novém zaškolení pobočky. Těchto případů je ale minimum a jejich počet se neustále snižuje. Věříme tedy, že vše proběhne v pořádku.)

Vrácení zdarma přes Zásilkovnu můžete využít i v případě, že jste měli původně jinou dopravu. Pobočky Zásilkovna.cz najdete zde, pobočky Zásielkovňa.sk najdete zde.

Dbejte prosím na to, aby zboží bylo s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené. V opačném případě nemusíme zboží přijmout zpět nebo si můžeme účtovat poplatek za uvedení zboží do původní podoby.

Vrácení peněz

  • Pokud jste platili zboží na dobírkunapište nám prosím do emailu také číslo účtu, na který Vám můžeme vrátit peníze.
  • Pokud jste platili online platební kartou, vrátíme Vám peníze zpět na kartu. V případě vracení peněz na platební kartu může trvat až další tři pracovní dny, než platební brána platbu zpracuje.
  • Pokud jste platili bankovním převodem, vrátíme Vám peníze zpět na stejný účet, ze kterého nám platba přišla.

Peníze vracíme v co nejkratší možné době. Nejčastějí do 5 pracovních dnů od doručení vráceného zboží.

Z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky. Děkujeme za pochopení.

Lhůta pro vrácení zboží je 14 dnů od obdržení Vaší objednávky. Prosíme Vás o dodržení této lhůty. Děkujeme Vám za pochopení.

Pokud nechcete posílat zboží přes Zásilkovnu, zašlete ho prosím na adresu:

Green butik s.r.o.
Zarámí 92
760 01 Zlín