1. Doprava

Česká republika

  • Zásilkovna 49 Kč
  • DPD 119 Kč
  • Česká pošta 119 Kč
  • Dobírka 40 Kč
Jakákoliv doprava nad 2 000 Kč zdarma.

Slovensko

  • Zásielkovňa SK 3
  • Slovenská pošta 5
  • Dobírka 2
Jakákoliv doprava nad 85 zdarma.

2. Platba

V našem eshopu si můžete vybrat z následujících možností platby:

  • dobírka – 40 Kč / 2
  • převodem na účet – bez poplatku (prozatím nedostupné pro Slovensko) Nezaplacenou objednávku Vám rezervujeme 5 dnů, poté je automaticky zrušena. Pokud potřebujete lhůtu prodloužit, kontaktujte nás prosím.
  • platba kartou online – bez poplatku

3. Doba dodání

Zboží skladem
Objednávky přijaté v pracovní dny do 11:00 odesíláme ten samý pracovní den v případě, že zvolíte platbu na dobírku nebo platbu kartou. Pokud zvolíte platbu na účet, zboží odesíláme v nejbližším možném termínu po obdržení platby na účet.

Zboží na objednání
Zboží, které nemáme skladem a je na objednávku, pro vás objednáme u dodavatele a doba dodání je 14 dnů. Výjimečně může být dodání o pár dní delší, většinou je ale spíše kratší.

4. Šetříme životní prostředí

Účtenka emailem
Snažíme se šetřit životní prostředí, proto k nákupu nepřikládáme vytištěnou účtenku, ale zasíláme Vám ji emailem.

Recyklujeme obaly od zboží
K zaslání zboží používáme obaly, ve kterých nám zboží přišlo. Pokud si u nás objednáte více kusů zboží, balíme vše dohromady, aby bylo použitých obalů co nejméně. Zboží samozřejmě balíme stále tak, aby se k Vám dostalo v pořádku a nic se mu po cestě nepřihodilo.
Bublinková folie, kterou používáme na balení dárkových balení a kosmetiky, je recyklovaná – dostáváme ji darem od jednoho knihkupectví ve Zlíně. Jsme rádi, že nemusíme kupovat novou a zvyšovat množství odpadu a zároveň se k Vám zboží dostane zcela v pořádku.

5. Informace o nákupu

Z technických důvodů bohužel nedokážeme objednávky rozdělit a poslat je na více částí. Pokud například na zboží spěcháte, ale zároveň si chcete objednat něco s delší dobou doručení, prosíme Vás o vytvoření dvou objednávek – jednu se zbožím skladem a druhou s dobou doručení do 14 dnů. Doprava je při nákupu nad 2000 Kč zdarma.
Děkujeme za pochopení.

6. Výměna zboží

Nesedí? Nevadí!

Nesedí Vám správně velikost? Rádi Vám ji zdarma vyměníme.

V rámci služby Výměna zdarma Vám vyměníme zboží z Vaší objednávky za jinou velikost. Dopravu zboží Zásilkovnou k nám i dopravu Zásilkovnou s vyměněným zbožím zpět k Vám tak budete mít zdarma.

Společně s Vaší objednávkou v balíčku přijde štítek na Zásilkovnu, přes kterou nám můžete zboží na výměnu poslat zpět zcela ZDARMA. Stačí zboží bezpečně zabalit a na balíček nalepit štítek na Zásilkovnu přiložený k Vaší objednávce. Balíček pak stačí zanést na nejbližší pobočku Zásilkovny (na Slovensku Zásielkovňa). Zásilkovna nám balíček pošle zpět. Na Zásilkovně nebudete nic platit. Zásilkovna standardně nevydává potvrzení o převzetí balíčku, ale na Vaši žádost Vám ho vydají.

Pokud chcete zároveň nějaké zboží i vracet, pošlete, prosím, vše v jednom balíčku.

Výměnu zdarma přes Zásilkovnu nebo Zásielkovňu můžete využít i v případě, že jste měli původně jinou dopravu. Pobočky Zásilkovna.cz najdete zde, pobočky Zásielkovňa.sk najdete zde.

Dbejte prosím na to, aby bylo zboží s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené.

Nezapomeňte nám také, prosím, napsat do emailu za jakou velikost si přejete tu stávající vyměnit a pokud i zároveň nějaké zboží vracíte a platili jste zboží na dobírku, napište nám také číslo účtu, na který Vám můžeme vrátit peníze.
Pokud jste platili online kartou, vrátíme Vám peníze zpět na kartu.
Pokud jste platili bankovním převodem, vrátíme Vám peníze zpět na stejný účet, ze kterého nám platba přišla.
Výměnu i vrácení peněz se snažíme provést co nejdříve, zpravidla do 7 dnů od obdržení balíčku.

Kvůli nárůstu množství výměn a administrativní zátěže bohužel nejsme schopni nadále výměny řešit individuálně jako dříve. Pokud máte zájem o jiné zboží, prosíme Vás o vytvoření nové objednávky přes náš e-shop a standardního vrácení zboží zdarma přes Zásilkovnu (viz níže).

Z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky. Děkujeme za pochopení.

Pokud nechcete posílat zboží přes Zásilkovnu ne Zásielkovňu, zašlete ho prosím na adresu:

Radim Hejný
Green butik
Zarámí 92
760 01 Zlín

7. Vrácení zboží

Nesedí? Nevadí!

Vždy se může stát, že Vám i ten sebelepší střih zrovna nepadne. Chceme, abyste byli s našim oblečením maximálně spokojeni a víme, jak je někdy obtížné vybírat oblečení přes internet. Proto jsme udělali vracení nesedícího zboží co nejjednodušší.

Společně s Vaší objednávkou v balíčku přijde štítek na Zásilkovnu, přes kterou nám balíček můžete poslat zpět zcela ZDARMA. Pokud budete chtít Vaši objednávku nebo její část vrátit, stačí zboží zabalit a nalepit na balíček štítek přiložený k Vaší objednávce. Balíček pak stačí zanést na Vaši nejbližší pobočku Zásilkovny (na Slovensku Zásielkovňa). Všechny pobočky nalezne zde. Zásilkovna nám balíček během asi 3 pracovních dní pošle zpět. Na Zásilkovně nebudete nic platit. Zásilkovna standardně nevydává o převzetí balíčku žádné potvrzení, ale na Vaši žádost Vám ho vydají.

Vrácení zdarma přes Zásilkovnu nebo Zásielkovňu můžete využít i v případě, že jste měli původně jinou dopravu. Pobočky Zásilkovna.cz najdete zde, pobočky Zásielkovňa.sk najdete zde.

Dbejte prosím na to, aby zboží bylo s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené.

Pokud jste platili zboží na dobírku, napište nám prosím také číslo účtu, na který Vám můžeme vrátit peníze.
Pokud jste platili online kartou, vrátíme Vám peníze zpět na kartu.
Pokud jste platili bankovním převodem, vrátíme Vám peníze zpět na stejný účet, ze kterého nám platba přišla.
Peníze vracíme v co nejkratší možné době. Zpravidla do 7 dnů od doručení vráceného zboží.

Z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky. Děkujeme za pochopení.

Lhůta pro vrácení zboží je 14 dnů od obdržení Vaší objednávky. Prosíme Vás o dodržení této lhůty. Děkujeme Vám za pochopení.

Pokud nechcete posílat zboží přes Zásilkovnu, zašlete ho prosím na adresu:

Radim Hejný
Green butik
Zarámí 92
760 01 Zlín