1. Doprava

Česká republika

  • Zásilkovna 49 Kč
  • DPD 119 Kč
  • Česká pošta 119 Kč
  • Dobírka 30 Kč
Jakákoliv doprava nad 2 000 Kč zdarma.

Slovensko

  • Zásielkovňa SK 3
  • Slovenská pošta 5
  • Dobírka 1
Jakákoliv doprava nad 85 zdarma.

2. Platba

  • dobírka – 30 Kč / 1
  • převodem na účet – bez poplatku (prozatím nedostupné pro Slovensko)
  • platba kartou online – bez poplatku

3. Doba dodání

Zboží skladem
Objednávky přijaté v pracovní dny do 11:00 odesíláme ten samý pracovní den v případě, že zvolíte platbu na dobírku nebo platbu kartou. Pokud zvolíte platbu na účet, zboží odesíláme v nejbližším možném termínu po obdržení platby na účet.

Zboží na objednání
Zboží, které nemáme skladem a je na objednávku, pro vás objednáme u dodavatele a doba dodání je 14 dnů. Výjimečně může být dodání o pár dní delší, většinou je ale spíše kratší.

4. Šetříme životní prostředí

Účtenka emailem
Snažíme se šetřit životní prostředí, proto k nákupu nepřikládáme vytištěnou účtenku, ale zasíláme Vám ji emailem.

Recyklujeme obaly od zboží
K zaslání zboží používáme obaly, ve kterých nám zboží přišlo. Pokud si u nás objednáte více kusů zboží, balíme vše dohromady, aby bylo použitých obalů co nejméně. Zboží samozřejmě balíme stále tak, aby se k Vám dostalo v pořádku a nic se mu po cestě nepřihodilo.
Bublinková folie, kterou používáme na balení dárkových balení a kosmetiky, je recyklovaná – dostáváme ji darem od jednoho knihkupectví ve Zlíně. Jsme rádi, že nemusíme kupovat novou a zvyšovat množství odpadu a zároveň se k Vám zboží dostane zcela v pořádku.

5. Výměna zboží

Nesedí? Nevadí!

Nesedí Vám správně velikost? Rádi Vám ji zdarma vyměníme.

V rámci služby Výměna zdarma Vám vyměníme zboží z Vaší objednávky za jinou velikost. Dopravu zboží Zásilkovnou k nám i dopravu Zásilkovnou s vyměněným zbožím zpět k Vám tak budete mít zdarma.

Společně s Vaší objednávkou v balíčku přijde štítek na Zásilkovnu, přes kterou nám můžete zboží na výměnu poslat zpět zcela ZDARMA. Stačí zboží bezpečně zabalit a na balíček nalepit štítek na Zásilkovnu přiložený k Vaší objednávce. Balíček pak stačí zanést na nejbližší pobočku Zásilkovny (na Slovensku Zásielkovňa). Zásilkovna nám balíček pošle zpět. Na Zásilkovně nebudete nic platit. Zásilkovna standardně nevydává potvrzení o převzetí balíčku, ale na Vaši žádost Vám ho vydají.

Pokud chcete zároveň nějaké zboží i vracet, pošlete, prosím, vše v jednom balíčku.

Výměnu zdarma přes Zásilkovnu nebo Zásielkovňu můžete využít i v případě, že jste měli původně jinou dopravu. Pobočky Zásilkovna.cz najdete zde, pobočky Zásielkovňa.sk najdete zde.

Dbejte prosím na to, aby bylo zboží s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené.

Nezapomeňte nám také, prosím, napsat do emailu za jakou velikost si přejete tu stávající vyměnit a pokud i zároveň nějaké zboží vracíte, napište nám také číslo účtu, na který Vám můžeme vrátit peníze. Výměnu i vrácení peněz se snažíme provést co nejdříve, zpravidla do 7 dnů od obdržení balíčku.

Kvůli nárůstu množství výměn a administrativní zátěže bohužel nejsme schopni nadále výměny řešit individuálně jako dříve. Pokud máte zájem o jiné zboží, prosíme Vás o vytvoření nové objednávky přes náš e-shop a standardního vrácení zboží zdarma přes Zásilkovnu (viz níže).

Z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky. Děkujeme za pochopení.

Pokud nechcete posílat zboží přes Zásilkovnu ne Zásielkovňu, zašlete ho prosím na adresu:

Radim Hejný
Green butik
Zarámí 92
760 01 Zlín

6. Vrácení zboží

Nesedí? Nevadí!

Vždy se může stát, že Vám i ten sebelepší střih zrovna nepadne. Chceme, abyste byli s našim oblečením maximálně spokojeni a víme, jak je někdy obtížné vybírat oblečení přes internet. Proto jsme udělali vracení nesedícího zboží co nejjednodušší.

Společně s Vaší objednávkou v balíčku přijde štítek na Zásilkovnu, přes kterou nám balíček můžete poslat zpět zcela ZDARMA. Pokud budete chtít Vaši objednávku nebo její část vrátit, stačí zboží zabalit a nalepit na balíček štítek přiložený k Vaší objednávce. Balíček pak stačí zanést na Vaši nejbližší pobočku Zásilkovny (na Slovensku Zásielkovňa). Všechny pobočky nalezne zde. Zásilkovna nám balíček během asi 3 pracovních dní pošle zpět. Na Zásilkovně nebudete nic platit. Zásilkovna standardně nevydává o převzetí balíčku žádné potvrzení, ale na Vaši žádost Vám ho vydají.

Vrácení zdarma přes Zásilkovnu nebo Zásielkovňu můžete využít i v případě, že jste měli původně jinou dopravu. Pobočky Zásilkovna.cz najdete zde, pobočky Zásielkovňa.sk najdete zde.

Dbejte prosím na to, aby zboží bylo s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené.

Nezapomeňte nám, prosím, do emailu napsat číslo účtu, na který Vám můžeme vrátit peníze. Peníze vracíme v co nejkratší možné době. Zpravidla do 7-14 dnů od doručení vráceného zboží.

Z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky. Děkujeme za pochopení.

Pokud nechcete posílat zboží přes Zásilkovnu ne Zásielkovňu, zašlete ho prosím na adresu:

Radim Hejný
Green butik
Zarámí 92
760 01 Zlín