Vrácení zboží zdarma

Vždy se může stát, že vám i ten sebelepší střih zrovna nepadne. Chceme, abyste byli s našim oblečením maximálně spokojeni a víme, jak je někdy obtížné vybírat oblečení přes internet. Proto jsme udělali vrácení nesedícího zboží co nejjednodušší.

Doba pro vrácení zboží je 14 dní od převzetí balíčku.
Prosíme vás o vrácení v této lhůtě, nestačí pouze zaregistrovat vratku. Děkujeme.

Jak to funguje?

VRÁCENÍ ZDARMA PŘES ZÁSILKOVNU

  • jednoduše  zaregistrujete vratku
  • po zaregistrování se dozvíte kód pro vrácení zboží přes Zásilkovnu zdarma
  • balíček stačí zanést na nejbližší pobočku Zásilkovny – podací místo
  • kód pro vrácení zdarma nefunguje u Z-boxů, ale pouze na podacích místech nebo pobočkách Zásilkovny
  • na pobočce sdělte kód pro vrácení zdarma a Zásilkovna nám balíček pošle zpět
  • od Zásilkovny si vyžádejte potvrzení o převzetí vratky
  • tato služba je pro vás zdarma a nebudete na pobočce nic platit

VRÁCENÍ POŠTOU

  • pokud nechcete využít službu Zásilkovny, můžete zboží zaslat na adresu:

    Green butik s.r.o.
    Tř. 3. května 910
    763 02 Zlín

  • pro urychlení zpracování vás prosíme o registraci vratky předem:  Registrace vrácení

  • pokud se rozhodnete nevyužít registraci, přiložte prosím do balíčku  tento vyplněný formulář, který nám pomůže rychleji vaši vratku identifikovat a zpracovat
  • vrácení poštou probíhá na vaše náklady

VRÁCENÍ V OBCHODECH GREEN BUTIK

  • zboží zakoupené na e-shopu www.greenbutik.cz nebo v obchodech Green Butik můžete vrátit také přímo v našich obchodech v Praze nebo ve Zlíně

  • pro urychlení zpracování vás prosíme o registraci vratky předemregistrace vrácení

  • lhůta pro vrácení zboží je 14 dní od převzetí objednávky

REGISTRACE VRATKY

  • svou vratku jednoduše zaregistrujte tady: Registrace vrácení
  • připravte si prosím číslo objednávky (najdete jej ve svém e-mailu s potvrzením objednávky nebo ve svém zákaznickém účtu)
  • pro zaregistrování vratky nemusíte být zaregistrovaní na našem e-shopu

JAK PŘIPRAVIT ZBOŽÍ PRO VRÁCENÍ

  • zboží, které chcete vrátit, bezpečně zabalte do původního nebo jiného čistého obalu a až poté do posílací obálky/krabičky, aby se zboží cestou nezničilo či nezašpinilo
  • do balíčku přidejte informace s vaším jménemčíslem vaší objednávky
  • dbejte prosím na to, aby zboží bylo s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené.
  • u špinavého, poškozeného či jinak  znehodnoceného zboží jsme nuceni strhnout z vrácené kupní ceny poměrnou část ceny potřebnou pro uvedení produktu do původního stavu
  • z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky

JAK DLOUHO TRVÁ ZPRACOVÁNÍ VRAKTY

  • vrácené zboží obvykle obdržíme přibližně 2.–5. den od podání na pobočce v závislosti na víkendech, svátcích a vytíženosti Zásilkovny

  • vratky standardně zpracujeme do 5 dnů od přijetí

  • o úspěšném zpracování vratky vás informujeme e-mailem

  • peníze vracíme zpravidla do 3 pracovních dnů od zpracování vrácení – rychlost připsání peněz pak záleží na zvolené platební metodě

JAK PROBÍHÁ VRÁCENÍ PENĚZ

  • peníze vracíme vždy stejnou platební metodou, jakou byla objednávka uhrazena
  •  v případě platby na dobírku vracíme peníze na účet, který jste uvedli při registraci vráceného zboží
  • peníze vracíme zpravidla do 3 pracovních dnů od zpracování vratky
  • připsání peněz může trvat až 7 pracovních dnů v závislosti na zvolené platební metodě.
  • o dokončení vrácení peněz vás vždy informujeme e-mailem

 

PLATBA KARTOU (včetně Apple Pay a Google Pay)

  • peníze vracíme na kartu, ze které byla objednávka uhrazena

  • peníze odesíláme nejpozději druhý pracovní den po zpracování vratky

  • připsání částky může trvat až 7 pracovních dnů (dle typu banky a platební brány)

  • upozorňujeme, že vrácené peníze se nemusí vždy ihned zobrazit na běžném výpisu účtu – doporučujeme zkontrolovat i historii plateb vaší karty

 

BANKOVNÍ TLAČÍTKA (okamžitá platba přes internetové bankovnictví)

  • peníze vracíme na stejný účet, ze kterého byla objednávka uhrazena
  • peníze odesíláme nejpozději následující pracovní den po zpracování vratky

  • připsání částky na váš účet obvykle trvá 2 pracovní dny

 

PLATBA PŘEVODEM NA ÚČET

  • peníze vracíme na stejný účet, ze kterého jste objednávku platili
  • peníze odesíláme zpravidla do 3 pracovních dnů po zpracování vratky
  • připsání platby na účet může trvat dalších 1–2 pracovních dny v závislosti na bance

 

PLATBA NA DOBÍRKU

  • peníze vracíme na účet, který jste uvedli při registraci vráceného zboží
  • peníze odesíláme zpravidla do 3 pracovních dnů po zpracování vratky
  • připsání platby na účet může trvat dalších 1–2 pracovních dnů

 

REKLAMACE

  • pokud jste na zboží objevili vadu, napište nám prosím na nakup@greenbutik.cz.
    Domluvíme se společně na dalším postupu.

  • na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 dní, ale většinu reklamací vyřizujeme mnohem rychleji

  • o průběhu a výsledku reklamace vás budeme průběžně informovat e-mailem

  • vrácené zboží musí být vyprané a čisté

VÝMĚNA ZBOŽÍ

  • výměnu zboží nenabízíme

  • pokud si přejete jinou velikost nebo barvu, prosíme vás o vytvoření nové objednávky a vrácení nesedícího kusu

  • děkujeme za pochopení a těšíme se na vaši novou objednávku

2x do týdne posíláme novinky a akce do emailu

Odběrem souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Ať vám žádná novinka neuteče @greenbutikcz