Jak můžu vrátit nesedící zboží?

Veškeré nesedící zboží můžete vrátit jednoduše zdarma přes Zásilkovnu. Stačí ho zabalit, vyplnit formulář o vrácení zboží, který Vám přišel s objednávkou a podat na nejbližší Zásilkovně s kódem 94970524. Podrobný návod naleznete zde >>.

Zboží je mi příliš velké/malé. Můžete mi vyměnit velikost?

Výměnu velikosti bohužel neděláme, ale můžete nám zboží jednoduše zdarma vrátit přes Zásilkovnu a udělat si přes náš e-shop novou objednávku s velikostí, kterou potřebujete. Doporučujeme udělat objednávku co nejdříve, ať se Vám zboží nevyprodá.

Kdy mi bude doručeno zboží?

Objednávky obdržené v pracovní den do 11:00 ve kterých je zboží skladem a objednávka je zaplacená nebo na dobírku, posíláme ten samý den.

Objednávky, ve kterých je zboží na objednávku s dobou odeslání do 14 dnů, posíláme jakmile nám do nich přijde veškeré zboží od dodavatelů – standardně do 14 dnů.

Objednávky není možné rozdělovat a poslat dříve například pouze zboží skladem. Můžete si ale udělat více objednávek podle toho, jak na zboží spěcháte. :)

Máte v obchodě v Praze vše, co máte na e-shopu?

V Green butiku v Praze máme především nejoblíbenější kousky z aktuálních kolekcí, spodní prádlo, ponožky, tašky a koše, plédy.

Bohužel kvůli rozsahu naší nabídky nemůžeme mít v Praze vše. Můžete si ale vytvořit na našem e-shopu objednávku a vybrat si v pokladně Vyzkoušení v Green butiku v Praze. Zdarma Vám tam doručíme až 5 kousků z našeho e-shopu a můžete si je přijít k nám vyzkoušet a pokud se Vám budou líbit, tak samozřejmě koupit. Tato služba je zcela zdarma.

Zboží k vyzkoušení tam na Vás bude čekat tři dny, kdy máme otevřeno. Počkejte prosím na email s potvrzením, že je zboží nachystáno k vyzkoušení.

Našla jsem na e-shopu kousek, který se mi líbí, ale nemáte ho v mojí velikosti. Doskladňujete zboží?

Pokud je to možné, snažíme se průběžně vše doskladňovat.

Nelze už ale doskladňovat zboží, které je ve slevě, u takového zboží je pravděpodobnost, že se ještě naskladní velmi malá.
U každé vyprodané velikosti si ale můžete nastavit jednoduše hlídání naskladnění a pokud se věc znovu naskladní, přijde Vám email s upozorněním.

Stále mi nepřišly peníze za vrácené zboží. Přisel vám již ode mě balíček?

Služba Zásilkovny na vrácení zboží zdarma funguje velmi spolehlivě a rychle.
Doručení vráceného zboží přes tuto službu zpět k nám trvá přibližně 2-4 pracovní dny. Jakmile vrácené zboží převezme a zpracujeme v našem systému, přijde vám e-mail, že jsme vrácené zboží v pořádku převzali.
Vrácení peněz probíhá zpravidla v následujících 1-2 pracovních dnech. U 99 % vráceného zboží se nám daří vratku zpracovat a zadat platbu zpět k vám do 5 pracovních dnů od přijetí zboží. Ze zákonna je tato lhůta stanovena na 14 dnů od převzetí vráceného zboží. Pokud byste ani po této lhůtě platbu zpět neobdrželi, prosím kontaktujte nás a ihned začneme zjišťovat, kde mohlo nastat zdržení.
Všechny podrobné informace o vrácení zboží zdarma naleznete zde.

Mám zájem o konkrétní šaty (tuniku, sukni…), ale na e-shopu je zboží v mojí velikosti vyprodané. Budete je ještě doskladňovat?

Tam, kde je to možné, se snažíme vždy zboží doskladňovat. Bohužel ne vždy je to možné. Pokud kliknete na vyprodanou velikost, objeví se vám možnost přihlásit se k odběru upozornění o znovunaskladnění vyprodané velikosti. Toto je nejlepší způsob, jakým si váš vysněný kousek pohlídat. Pokud bude produkt ve vaší velikosti opět naskladněn, přijde vám automatický email, která vás na naskladnění upozorní.

Produkty ve slevách nedoskladňujeme, protože se vždy jedná o poslední kusy a doskladnění není možné. Tam je šance, že se produkt znovu naskladní, velmi malá. I tak se ale můžete přihlásit k odběru e-mailu o naskladnění. :)

Co znamená, pokud je u zboží uvedno „Odesíláme do 14 dní“?

Abychom mohli mít co nejširší nabídku, máme na našem e-shopu i možnost objednat si zboží tzv. na objednávku.
Zboží, u kterého je uvedeno, že ho odesíláme do 14 dní, tedy nemámeskladem, ale má ho skladem dodavatel. Toto zboží si můžete objednat naprosto stejně jako zboží skladem, jen je potřeba počítat s tím, že může trvat až 14 dní, než ho odešleme směrem k vám.

99 % objednávek se zbožím na objednávku expedujeme k zákazníkům ve slíbeném termínu, tedy nejpozději do 14 dní od vytvoření objednávky.
Často se stane, že je zboží již na cestě k nám a tím pádem ho odešleme daleko dříve.
Někdy se ale také může stát, že dojde k malému zpoždění a odeslání zboží je o pár dní opožděno. Děláme vše pro to, aby se to nestávalo, ale bohužel někdy mohou u dodavatele nebo cestou nastat okolnosti, které nedokážeme ovlivnit. V takovém případě zákazníky vždy o zpoždění informujeme ihned, jakmile se o něm dozvíme.

Objednávky, které obsahují kombinaci zboží skladem a s odesláním do 14 dní, odesíláme, až jsou celé kompletní. Z technických důvodů bohužel nedokážeme takové objednávky rozdělit a poslat po částech. Pokud na některé zboží spěcháte, doporučujeme vám vytvořit si dvě objednávky – zvlášť se zbožím skladem a zvlášť se zbožím na objednávku.