Nesedí? Nevadí!
Vždy se může stát, že Vám i ten sebelepší střih zrovna nepadne. Chceme, abyste byli s našim oblečením maximálně spokojeni a víme, jak je někdy obtížné vybírat oblečení přes internet. Proto jsme udělali vracení nesedícího zboží co nejjednodušší.
Doba pro vrácení zboží je 14 dní od převzetí balíčku.
Prosíme Vás o vrácení v této lhůtě, nestačí pouze zaregistrovat vratku. Děkujeme.
Jak to funguje?
- jednoduše a rychle zaregistrujete vratku
- po zaregistrování se dozvíte kód pro vrácení zboží přes Zásilkovnu zdarma
- zboží, které chcete vrátit, bezpečně zabalte, oblečení zabalte do původního nebo jiného čistého obalu a až poté do posílací obálky/krabičky, aby se zboží cestou nezničilo či nezašpinilo
- do balíčku přidejte prosím papírek s vaším jménem a číslem vaší objednávky
- balíček stačí zanést na nejbližší pobočku Zásilkovny, která příjimá vratky
- tam sdělíte kód pro vrácení zdarma a Zásilkovna nám balíček pošle zpět
- od Zásilkovny si vyžádejte potvrzení o převzetí vratky
- na Zásilkovně nebudete nic platit
Vrácení peněz probíhá vždy na bankovní účet, který jste uvedli při zaregistrování vratky.
Zákon udává povinnost vrátit peníze zpět do 14 dnů. Peníze vracíme zpravidla daleko rychleji.
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu můžete využít i v případě, že jste měli původně jinou dopravu. Vrácené zboží většinou obdržíme asi 2. – 5. den od podání na pobočce v závislosti na víkendech, svátcích a vytíženosti Zásilkovny.
Pro zaregistrování vratky nemusíte být zaregistrovaní na našem e-shopu.
Pokud jste se zaregistrovali až po vytvoření objednávky, objednávku ve vašem účtu nenajdete. Pro zaregistrování vratky se budete muset odhlásit.
V případě, že byl nákup placen dárkovým poukazem, vám bude po přijetí vráceného zboží poslán nový poukaz v hodnotě vráceného zboží.
Výše uvedené podmínky vrácení zboží zdarma při odstoupení od kupní smlouvy neplatí, pokud Váš objem vráceného zboží za posledních šest měsíců přesáhne 60 %. V takovém případě nese náklady za odstoupení od kupní smlouvy kupující a je povinen uhradit náklady za dodání zboží zpět prodejci. Pokud v takovém případě využije kupující možnost vrácení zboží prostřednictvím Zásilkovny a námi zaslaného kódu pro vrácení zboží, bude tato služba prodávajícím zpoplatněna částkou 90 Kč a vzniklé náklady budou kupujícímu odečteny z kupní ceny při jejím vrácení.
Vrácení v Green butiku v Praze
Zboží zakoupené v e-shopu www.greenbutik.cz můžete vrátit také v našich obchodech v Praze. Pro urychlení zpracování vráceného zboží vás taktéž prosíme o registraci vratky předem.
Lhůta pro vrácení zboží je 14 dní od převzetí zboží.
Vrácení poštou
Pokud nechcete posílat zboží přes Zásilkovnu, zašlete ho prosím na adresu:
Green butik s.r.o.
Tř. 3. května 910
763 02 Zlín
I v tomto případě prosím zaregistrujte vratku na našem webu. Výrazně tak urychlíte její zpracování. Pokud nechcete využít registrace, pošlete prosím v balíčku tento vyplněný formulář, abychom mohli vaši vratku zpracovat.
Obecné instrukce
Lhůta pro vrácení zboží je 14 dnů od obdržení Vaší objednávky.
Prosíme Vás o vrácení v této lhůtě, nestačí pouze zaregistrovat vratku.
Dbejte prosím na to, aby zboží bylo s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené. V opačném případě nemůžeme zboží přijmout zpět, jelikož je neprodejné.
Obuv prosím zkoušejte pouze s ponožkami. Obuv musí být čistá a nenošená a s původními štítky a nálepkami.
Z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky. Děkujeme za pochopení.
Výměna zboží
Omlouváme se, ale z technických důvodů neprovádíme výměnu zboží.
Pokud potřebujete zboží vyměnit, prosíme o klasické vrácení zboží a o vytvoření nové objednávky přes náš e-shop.
Reklamace
V případě, že jste zjistili na zboží vadu, napište nám prosím na nakup@greenbutik.cz, kde se domluvíme na dalším postupu.
Na vyřízení reklamace je ze zákona lhůta 30 dní. Většinou je vyřizujeme daleko rychleji. O postupu vyřízení reklamace Vás budeme informovat.
Vrácené zboží musí být vyprané a čisté.