Nesedí? Nevadí!
Vždy se může stát, že Vám i ten sebelepší střih zrovna nepadne. Chceme, abyste byli s našim oblečením maximálně spokojeni a víme, jak je někdy obtížné vybírat oblečení přes internet. Proto jsme udělali vracení nesedícího zboží co nejjednodušší.
Doba pro vrácení zboží je 21. dní od převzetí balíčku.
Prosíme Vás o vrácení v této lhůtě, nestačí pouze zaregistrovat vratku. Děkujeme.
Jak to funguje?
- jednoduše a rychle zaregistrujete vratku
- po zaregistrování se dozvíte kód pro vrácení zboží přes Zásilkovnu zdarma
- zboží, které chcete vrátit, bezpečně zabalte
- do balíčku přidejte prosím papírek s vaším jménem a číslem vaší objednávky
- balíček stačí zanést na nejbližší pobočku Zásilkovny, která příjimá vratky
- tam sdělíte kód pro vrácení zdarma a Zásilkovna nám balíček pošle zpět
- od Zásilkovny si vyžádejte potvrzení o převzetí vratky
- na Zásilkovně nebudete nic platit
Vrácení peněz probíhá vždy na bankovní účet, který jste uvedli při zaregistrování vratky.
Peníze vracíme v co nejkratší možné době. V 99 % případů se nám to daří do 5 dnů od převzetí vráceného zboží. (Zákon udává povinnost vrátit peníze zpět do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.)
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu můžete využít i v případě, že jste měli původně jinou dopravu. Vrácené zboží většinou obdržíme asi 2. – 5. den od podání na pobočce v závislosti na víkendech, svátcích a vytíženosti Zásilkovny.
Pro zaregistrování vratky nemusíte být zaregistrovaní na našem e-shopu.
Pokud jste se zaregistrovali až po vytvoření objednávky, objednávku ve vašem účtu nenajdete. Pro zaregistrování vratky se budete muset odhlásit.
Vrácení v Green butiku v Praze
Green butik v Praze je po dobu uzavření obchodu z nařízení vlády uzavřen a není v něm možné vracet zboží.
Vrácení poštou
Pokud nechcete posílat zboží přes Zásilkovnu, zašlete ho prosím na adresu:
Green butik s.r.o.
Jateční 169
760 01 Zlín
I v tomto případě prosím zaregistrujte vratku na našem webu. Výrazně tak urychlíte její zpracování. Pokud nechcete využít registrace, pošlete prosím v balíčku tento vyplněný formulář, abychom mohli vaši vratku zpracovat.
Obecné instrukce
Lhůta pro vrácení zboží je 21 dnů od obdržení Vaší objednávky.
Prosíme Vás o vrácení v této lhůtě, nestačí pouze zaregistrovat vratku.
Dbejte prosím na to, aby zboží bylo s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené. V opačném případě nemůžeme zboží přijmout zpět, jelikož je neprodejné.
Obuv prosím zkoušejte pouze s ponožkami. Obuv musí být čistá a nenošená a s původními štítky a nálepkami.
Z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky. Děkujeme za pochopení.
Výměna zboží
Omlouváme se, ale z technických důvodů neprovádíme výměnu zboží.
Pokud potřebujete zboží vyměnit, prosíme o klasické vrácení zboží a o vytvoření nové objednávky přes náš e-shop.
Reklamace
V případě, že jste zjistili na zboží vadu, napište nám prosím na nakup@greenbutik.cz, kde se domluvíme na dalším postupu.
Na vyřízení reklamace je ze zákona lhůta 30 dní. Většinou je vyřizujeme daleko rychleji. O postupu vyřízení reklamace Vás budeme informovat.
Vrácené zboží musí být vyprané a čisté.