Vrácení zboží zdarma

Nesedí? Nevadí!

Vždy se může stát, že Vám i ten sebelepší střih zrovna nepadne. Chceme, abyste byli s našim oblečením maximálně spokojeni a víme, jak je někdy obtížné vybírat oblečení přes internet. Proto jsme udělali vracení nesedícího zboží co nejjednodušší.

  • zboží, které chcete vrátit, bezpečně zabalte
  • do balíčku přidejte vyplněný formulář o vrácení zboží, který vám přišel s vaší objednávkou (formulář můžete stáhnout také  zde)
  • balíček stačí zanést na nejbližší pobočku Zásilkovny
  • tam sdělíte náš kód 94970524 a Zásilkovna nám balíček díky tomuto kódu pošle zpět
  • od Zásilkovny si vyžádejte potvrzení o převzetí vratky
  • na Zásilkovně nebudete nic platit.

Vrácení zdarma přes Zásilkovnu můžete využít i v případě, že jste měli původně jinou dopravu. Vrácené zboží většinou obdržíme asi 2.-5. den od podání na pobočce.

Dbejte prosím na to, aby zboží bylo s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené. V opačném případě nemůžeme zboží přijmout zpět, jelikož je neprodejné.

Obuv prosím zkoušejte pouze s ponožkami. Obuv musí být čistá a nenošená a s původními štítky a nálepkami.

Vrácení peněz

  • Pokud jste platili zboží na dobírkunapište nám prosím do emailu také číslo účtu, na který Vám můžeme vrátit peníze.
  • Pokud jste platili online platební kartou, vrátíme Vám peníze zpět na kartu. V případě vracení peněz na platební kartu může trvat až další tři pracovní dny, než platební brána platbu zpracuje.
  • Pokud jste platili bankovním převodem, vrátíme Vám peníze zpět na stejný účet, ze kterého nám platba přišla.

Peníze vracíme v co nejkratší možné době. V 99 % případů se nám to daří do 7 dnů od převzetí vráceného zboží. V případě vrácení peněz na platební kartu může být tato doba o tři dny prodloužena. (Zákon udává povinnost vrátit peníze zpět do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.)

Z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky. Děkujeme za pochopení.

Lhůta pro vrácení zboží je 14 dnů od obdržení Vaší objednávky. Prosíme Vás o dodržení této lhůty. Děkujeme Vám za pochopení.

Pokud nechcete posílat zboží přes Zásilkovnu, zašlete ho prosím na adresu:

Green butik s.r.o.
Jateční 169
760 01 Zlín

Vrácení zboží v Green butiku v Praze

V obchodě Green butik v Praze na Smíchově můžete vrátit zboží, které jste zakoupili na našem e-shopu nebo v obchodě v Praze.
Zboží můžete vrátit do 14 dnů od data převzetí objednávky či data nákupu v kamenné prodejně.

Pokud jste kupovali zboží na e-shopu, potřebujete pro vrácení zboží vyplněný vratkový formulář.
Vratkový formulář naleznete ve Vašem balíčku nebo ho můžete stáhnout zde. Máme ho také k dispozici v obchodě v Praze.

Pokud jste kupovali zboží v obchodě v Praze, potřebujete pro vrácení zboží účtenku k nákupu. Zboží koupené v Praze lze vrátit pouze osobně v Praze.

Dbejte prosím na to, aby zboží bylo s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené. V opačném případě nemůžeme zboží přijmout zpět, jelikož je neprodejné.

Peníze vracíme v co nejkratší možné době. V 99 % případů se nám to daří do 7 dnů od převzetí vráceného zboží. V případě vrácení peněz na platební kartu může být tato doba o tři dny prodloužena. (Zákon udává povinnost vrátit peníze zpět do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.)

Výměna zboží

Moc se omlouváme, ale z technických důvodů bohužel nemůžeme provádět výměnu zboží.

Pokud potřebujete zboží vyměnit, prosíme Vás o klasické vrácení zboží a o vytvoření nové objednávky přes náš eshop.

Výhodou je, že nemusíme čekat na vrácené zboží a můžeme Vám novou objednávku poslat ihned, jakmile je to možné.

Vrácené zboží se snažíme zpracovávat co nejrychleji a díky tomu peníze vracíme zpět rychleji než kdy dříve (v řádu několika málo dnů od příjetí vratky), abychom Vám je neblokovali na Váš další nákup (výměnu).

Reklamace

V případě, že jste zjistili na zboží vadu, můžete nám zaslat zboží zpět dle návodu výše, zároveň nám prosím napište email s informací, že posíláte zboží k reklamaci na e-mail nakup@greenbutik.cz.

Na vyřízení reklamace je ze zákona lhůta 30 dní. Většinou je vyřizujeme daleko rychleji. O postupu vyřízení reklamace Vás budeme informovat.

Děkujeme Vám za Váš nákup.