Zaregistrovat vratku

Nesedí? Nevadí!

Vždy se může stát, že Vám i ten sebelepší střih zrovna nepadne. Chceme, abyste byli s našim oblečením maximálně spokojeni a víme, jak je někdy obtížné vybírat oblečení přes internet. Proto jsme udělali vracení nesedícího zboží co nejjednodušší.

Doba pro vrácení zboží je 14. dní od převzetí balíčku.
Prosíme Vás o vrácení v této lhůtě, nestačí pouze zaregistrovat vratku. Děkujeme.

Jak to funguje?

  • jednoduše a rychle zaregistrujete vratku
  • po zaregistrování se dozvíte kód pro vrácení zboží přes Zásilkovnu zdarma
  • zboží, které chcete vrátit, bezpečně zabalte
  • do balíčku přidejte prosím papírek s vaším jménem a číslem vaší objednávky
  • balíček stačí zanést na nejbližší pobočku Zásilkovny, která příjimá vratky
  • tam sdělíte kód pro vrácení zdarma a Zásilkovna nám balíček pošle zpět
  • od Zásilkovny si vyžádejte potvrzení o převzetí vratky
  • na Zásilkovně nebudete nic platit

Vrácení peněz probíhá vždy na bankovní účet, který jste uvedli při zaregistrování vratky.

Peníze vracíme v co nejkratší možné době. V 99 % případů se nám to daří do 5 dnů od převzetí vráceného zboží.  (Zákon udává povinnost vrátit peníze zpět do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.)

Vrácení zdarma přes Zásilkovnu můžete využít i v případě, že jste měli původně jinou dopravu. Vrácené zboží většinou obdržíme asi 2. – 5. den od podání na pobočce v závislosti na víkendech, svátcích a vytíženosti Zásilkovny.

Pro zaregistrování vratky nemusíte být zaregistrovaní na našem e-shopu.
Pokud jste se zaregistrovali až po vytvoření objednávky, objednávku ve vašem účtu nenajdete. Pro zaregistrování vratky se budete muset odhlásit.

Zaregistrovat vratku

Vrácení v Green butiku v Praze

Green butik v Praze je po dobu uzavření obchodu z nařízení vlády uzavřen a není v něm možné vracet zboží.

Vrácení poštou

Pokud nechcete posílat zboží přes Zásilkovnu, zašlete ho prosím na adresu:

Green butik s.r.o.
Jateční 169
760 01 Zlín

I v tomto případě prosím zaregistrujte vratku na našem webu. Výrazně tak urychlíte její zpracování. Pokud nechcete využít registrace, pošlete prosím v balíčku tento vyplněný formulář, abychom mohli vaši vratku zpracovat.

Zaregistrovat vratku

Obecné instrukce

Lhůta pro vrácení zboží je 14 dnů od obdržení Vaší objednávky.

Prosíme Vás o vrácení v této lhůtě, nestačí pouze zaregistrovat vratku.

Dbejte prosím na to, aby zboží bylo s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené. V opačném případě nemůžeme zboží přijmout zpět, jelikož je neprodejné.

Obuv prosím zkoušejte pouze s ponožkami. Obuv musí být čistá a nenošená a s původními štítky a nálepkami.

Z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky. Děkujeme za pochopení.

Zaregistrovat vratku

Výměna zboží

Omlouváme se, ale z technických důvodů neprovádíme výměnu zboží.

Pokud potřebujete zboží vyměnit, prosíme o klasické vrácení zboží a o vytvoření nové objednávky přes náš e-shop.

Reklamace

V případě, že jste zjistili na zboží vadu, napište nám prosím na nakup@greenbutik.cz, kde se domluvíme na dalším postupu.

Na vyřízení reklamace je ze zákona lhůta 30 dní. Většinou je vyřizujeme daleko rychleji. O postupu vyřízení reklamace Vás budeme informovat.

Vrácené zboží musí být vyprané a čisté.