Přečtěte si prosím info k aktuální situaci ohledně Covid-19 >>

Nesedí? Nevadí!

Vždy se může stát, že Vám i ten sebelepší střih zrovna nepadne. Chceme, abyste byli s našim oblečením maximálně spokojeni a víme, jak je někdy obtížné vybírat oblečení přes internet. Proto jsme udělali vracení nesedícího zboží co nejjednodušší.

Pro nákupy od 1. listopadu do 24. prosince můžete využít Vánoční vrácení do 15. ledna 2021. Více informací >>

Nový způsob vrácení zboží

Zaregistrovat vratku

Připravili jsme pro vás nový způsob vrácení zboží, díky kterému můžeme balíčky s vráceným zbožím zpracovávat daleko rychleji než dříve a vy tak budete mít i vrácené peníze u sebe ještě rychleji.

Jak to funguje?

  • jednoduše a rychle zaregistrujete vratku na našem webu
  • po zaevidování se dozvíte kód pro vrácení zboží přes Zásilkovnu zdarma
  • zboží, které chcete vrátit, bezpečně zabalte
  • do balíčku přidejte prosím papírek s vaším jménem a číslem vaší objednávky
  • balíček stačí zanést na nejbližší pobočku Zásilkovny, která příjimá vratky
  • tam sdělíte kód pro vrácení zdarma a Zásilkovna nám balíček pošle zpět
  • od Zásilkovny si vyžádejte potvrzení o převzetí vratky
  • na Zásilkovně nebudete nic platit

Vrácení zdarma přes Zásilkovnu můžete využít i v případě, že jste měli původně jinou dopravu. Vrácené zboží většinou obdržíme asi 2. – 5. den od podání na pobočce.

Vrácení v Green butiku v Praze

Zboží nám můžete vrátit i v Green butiku v Praze. Prosíme vás také o zaevidování vratky a poté jej můžete donést do našeho obchodu.

Pokud máte vratku zaevidovanou, nemusíte mít s sebou formulář k vrácení zboží, ani ho nemusíte vyplňovat na místě.

Po dobu zavření našeho obchodu z důvodu nařízení vlády nelze v Green butiku v Praze vracet zboží. Děkujeme za pochopení.

Aktuální informace o provozu >>

Vrácení poštou

Pokud nechcete posílat zboží přes Zásilkovnu, zašlete ho prosím na adresu:

Green butik s.r.o.
Jateční 169
760 01 Zlín

I v tomto případě prosím zaevidujte vratku na našem webu. Výrazně tak urychlíte její zpracování. Pokud nechcete využít registrace, pošlete prosím v balíčku tento vyplněný formulář, abychom mohli vaši vratku zpracovat.

Zaregistrovat vratku

Obecné instrukce

Lhůta pro vrácení zboží je 30 dnů od obdržení Vaší objednávky. Prosíme Vás o dodržení této lhůty. Děkujeme Vám za pochopení.

Pro nákupy od 1. listopadu do 24. prosince můžete využít Vánoční vrácení do 15. ledna 2021. Více informací >>

Dbejte prosím na to, aby zboží bylo s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené. V opačném případě nemůžeme zboží přijmout zpět, jelikož je neprodejné.

Obuv prosím zkoušejte pouze s ponožkami. Obuv musí být čistá a nenošená a s původními štítky a nálepkami.

Z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky. Děkujeme za pochopení.

Vrácení peněz

Vrácení peněz probíhá vždy na váš bankovní účet, který jste uvedli při zaevidování vratky

Peníze vracíme v co nejkratší možné době. V 99 % případů se nám to daří do 7 dnů od převzetí vráceného zboží. Usilujeme o to, aby to bylo ještě méně. (Zákon udává povinnost vrátit peníze zpět do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.)

Zaregistrovat vratku

Výměna zboží

Moc se omlouváme, ale z technických důvodů bohužel nemůžeme provádět výměnu zboží.

Pokud potřebujete zboží vyměnit, prosíme Vás o klasické vrácení zboží a o vytvoření nové objednávky přes náš eshop.

Výhodou je, že nemusíme čekat na vrácené zboží a můžeme Vám novou objednávku poslat v nejkratším možném termínu.

Vrácené zboží se snažíme zpracovávat co nejrychleji a díky tomu peníze vracíme zpět rychleji než kdy dříve (v řádu několika málo dnů od příjetí vratky), abychom Vám je neblokovali na Váš další nákup (výměnu).

Reklamace

V případě, že jste zjistili na zboží vadu, napište nám prosím na nakup@greenbutik.cz, kde se domluvíme na dalším postupu.

Zboží také můžete přinést do Green butiku v Praze.

Na vyřízení reklamace je ze zákona lhůta 30 dní. Většinou je vyřizujeme daleko rychleji. O postupu vyřízení reklamace Vás budeme informovat.